フランク・ロイドのブログ

フランク・ロイドの徒然

日曜日の朝のものすごいポップス&ロック Ⅲ

Torn - Jennel Garcia originaled by Natalie Imbruglia


Torn - Natalie Imbruglia (Jennel Garcia piano cover) on Spotify & Apple

Torn - Glee Lea Michele


Torn - Glee Lea Michele

TORN COVER WITH AISHA


TORN COVER WITH AISHA

オリジナルのナタリーのTorn - Natalie Imbruglia


Natalie Imbruglia - Torn (Acoustic MTV Unplugged) [Official Audio]


"Torn" Lyrics


I thought I saw a man brought to life
He was warm, he came around like he was dignified
He showed me what it was to cry


運命の人を見たと思った
彼は暖かくて、堂々とやってきた
泣くっていうのがどういうことか教えてくれた


Well, you couldn't be that man I adored
You don't seem to know
Seem to care what your heart is for
But I don't know him anymore


あなたは私が尊敬してた人にはなれない
わかってないみたいだね
気にしてもないみたい、あなたの心が何のためにあるのか
もう彼のことがわからない


There's nothing where he used to lie
My conversation has run dry
That's what's going on
Nothing's fine, I'm torn


彼が横になっていた場所には何もない
会話は乾ききってしまった
もうこうなってしまった
大丈夫なんかじゃない、私は引き裂かれた


I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor


もう何も信じられない
これが私の感じてること
凍えて、辱められて
裸で床に横たわってる


Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn


空想は現実にはなりえない
すっかり目が覚めて、私には見える
最高の空は引き裂かれたって
あなたは少し遅かった、私はもうバラバラ


So I guess the fortune teller's right
I should have seen just what was there
And not some holy light


占い師が正しかったんじゃないかって思う
そこのあったものを見ておくべきだった
聖なる光なんかじゃなくて


But you crawled beneath my veins
And now I don't care, I have no luck
I don't miss it all that much
There's just so many things
That I can't touch, I'm torn


あなたは私の血管の下を這ってるの
もう関係ない、私はついてない
懐かしいものなんかないもない
私の手が届かないものが多すぎる
引き裂かれた


I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor


もう何も信じられない
これが私の感じてること
凍えて、辱められて
裸で床に横たわってる


Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn, torn


空想は現実にはなりえない
すっかり目が覚めて、私には見える
最高の空は引き裂かれた
あなたは少し遅かった、私はもうバラバラ


There's nothing where he used to lie
My inspiration has run dry
That's what's going on
Nothing's right, I'm torn


彼が横になってた場所にはもう何もない
私のインスピレーションもう乾ききってる
こういうことなの
何も正しいことなんかない、
私は引き裂かれたの


I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor


もう何も信じられない
これが私の感じてること
凍えて、辱められて
裸で床に横たわってる


Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn


空想は現実にはなりえない
すっかり目が覚めて、私には見える
最高の空は引き裂かれたって


I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I'm ashamed
Bound and broken on the floor
You're a little late, I'm already torn, torn


もう何も信じられない
これが私の感じてること
凍えて、辱められて
床の上で縛られて壊されてる
あなたは少し遅かった、私はもうバラバラ